Har du lagt av eller?

Frågade någon som följt denna blogg i några år. Alltså eftersom jag inte skriver så ofta nu längre. Och inte visar så många bilder heller. Svaret på frågan är nej, jag har inte lagt ner och kommer inte heller att göra det förrän jag själv läggs ner. MEN jag har bromsat in den del av min verksamhet som syns här. Jag lägger mer tid på egna projekt nu, så den renodlade industrifotografen finns bara kvar till ca 50%. Den andra delen av min verksamhet går att läsa om här för den som vill. Och att jag inte lägger upp så många bilder längre beror på en viss leda då väldigt många av de jobb jag nu gör är väldigt lika varandra. Det blir trist med likartade bilder hela tiden. Satt..., så är det. Men jag kommer att skriva och lägga upp bilder igen när något lite ovanligare jobb dyker upp eller när jag känner mig tvungen att skriva om något tekniskt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.