Måndag kväll och fyra jobb från idag skickade.

Tre för Perfect Shot och ett för Husfoto. Husfotojobbet redigerade jag själv. Exempelbilder nedan. I morgon blir det VW anläggningar igen. Ska hinna med tre under dagen. God natt :-/




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Metameri. Eller varför blir det fel färg?

Additiv och Subtraktiv färg.

Oj då!