Sent onsdag kväll, Båstad.

Efter en biltur genom södra Sverige med mest regn och blåst blev det fotografering i Halmstad. Tre anläggningar. Därefter snabbt hit till Båstad och hotellet jag nu bor på. Tanken var att (som alltid) snabbt köra redigeringen för att därefter börja leverera bilder, vilket är rätt så tidskrävande i detta projekt då metadata ska skrivas in för varje bild också. Till min totala frustration funkade inte bredbandet på hotellrummen. Jag satte mig nere i receptionen ett tag för att skicka bilder då det gick att koppla upp sig där, men det skulle ha tagit hela natten. Tillbaka på rummet och uppkoppling via mobilen. Därefter tre timmars leverans. Nu har jag tagit en kort promenad till havet och mer än så blir det inte då jag har tre anläggningar att plåta i morgon med. En bild från dagens jobb. En på kallbadhuset här, som jag tog direkt då jag kom fram, en på stranden nedanför hotellet lite senare och en på hotellet nyss.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.