Fastigheter och ett stort kontrakt...

...med Volkswagen Group som därmed blir min nya kund! Uppdraget de närmaste sex månaderna är att åka runt i Sverige från Kiruna till Trelleborg + Åland och Gotland och fotodokumentera deras utställningshallar. De är fördelade på över 300 orter. Hundratalet hotellnätter har jag räknat med. Startar igång detta projekt så smått redan nu men kommer att gå över till det på heltid någon gång i vecka 11 då jag klarat av de andra åtaganden jag har. Det här blir ett drömjobb för mig som gillar att åka omkring i "on-location-trucken".
Tills dess - ytterligare ett exempel på hur man kan bo. Och till mäklare m.fl. jag känner i branchen - ni ska inte tro att ni blir av med mig nu. I oktober är jag tillbaka!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.