Några bildexempel från uppdragen under veckan som gått.

Den vanliga mixen mellan produkter och fastigheter. Jag tittar på bilderna och inser att jag blivit en "vanlig" fotograf. På gott och ont. Jag var i många år anställd industrifotograf åt olika konsultfirmor och gjorde mig då känd som fotografisk problemlösare. Jag jobbade med fotografering på svåråtkomliga platser, ljussättning med "befintligt material" olika VR-tekniker, fotografering anpassad för e-learningutveckling och för utveckling av 3D-modeller, fotografiska experiment som underlag för datorsimuleringar o.s.v.
Nu har jag börjat sakna detta lite, så marknadsplanen har anpassats under sommaren. Jag ska göra come back i industrin! Nu vill jag ner i gruvorna, ut i skogarna och in på verkstadsgolvet igen. Jag ska leta upp alla gamla kontakter och samla på mig nya. Så en förvarning till Hägglunds, Atlas Copco, Secoroc, SAAB, Metso, FMV m.fl. -Ni kommer att bli kontaktade! Jag är uppdaterad. Jag har alla kunskaper och färdigheter, all utrustning som behövs och sist men inte minst, all erfarenhet. Så tro inte ni blivit av med mig. Likt Iprenmannen kommer jag att dyka upp igen! Och nu blir det desutom billigare för er då jag inte längre lånas ut av en dyr konsultfirma utan har min egen verksamhet (special prize for you :).

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.