Hösten är här.

Och med den många jobb som haft semester och/eller coronauppehåll. Åter i stövlarna alltså och kalendern börjar bli fulltecknad igen! Nedan pågående byggprojekt fotograferade idag.

Tycker du läsningen här börjar bli tråkig? Att det blir lite väl mycket upprepningar? Kan vara lite så faktiskt. Uppdragen jag får är ju inom ett rätt snävt område och ungefär samma år ut och år in, vilket jag ju också skriver om och visar bilder från. Varvat med lite teknik och företagsprat, som kanske mest kan intressera andra fotografer. Så om du tröttnat på detta så har jag ett förslag. Jag har en till blogg, där jag skrivit sedan 2016, mer om bild och teori än om teknik och jobb. Det handlar om vad jag gör mellan uppdragen. Läs gärna, kommentera gärna och är det intressant så skriv din e-postadress i rutan längst upp så kommer uppdateringar i inkorgen :-)  https://synsett.blogspot.com/




 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.