En och en halv vecka senare.


Nu har jag inte skrivit något här på snart två veckor. Orsaken är att jag faktiskt inte hunnit. Men precis som vanligt har ett 20-tal fotograferingar passerat och jag lägger upp några exempelbilder här.

Vad som passerat förutom alla jobb är inflyttning i ateljé på Glasbruksgatan, som jag efter 100 år i ateljékön nu tilldelats av Sthlm stad.

Rivstart blev det där med "Öppna ateljéer" som jag deltog i lite halvhjärtat, då jag inte har så mycket att komma med än. Men iaf. Timmarna rullar och därför har denna blogg blivit lite eftersatt nu.

Jag har även en blogg som enbart inriktar sig på konstnärligt arbete och egna projekt. Den finns här: Synsett. Kolla gärna där med om du är intresserad av det området. Och framför allt, kommentera!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.