Utbildning igen.

Men detta blir den sista som fotograf känner jag. Utom möjligen om Åke E-son Lindman kommer att ha någon workshop eller så. Men nu gäller det mästarkursen som jag blivit kallad till för en starthelg i Leksand om två veckor (någon annan hade lämnat återbud så bollen gick till mig och bråttom var det då).
När jag gått den här kursen är jag både magister, master och mästare. Tre M tror jag att jag kommer att kalla det. Eller kanske TRM eller MMM? Blir till att trycka nya visitkort.
Problemet nu är hur jag ska hinna med gesällvandringen på 14 dagar. Har dock förstått att om man vandrar snabbare än ljuset så kommer tiden att gå baklänges. Så jag satsar på det. Ska försöka hinna med en typ femårig gesällvandring innan det är dags att inställa sig till kursstart.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.