Veckan fortsätter med parsonalporträtt och ett par lägenheter.

I morgon till Uppsala för att fotografera ett pågående bygge. Hjälm och reflexväst på! Kan bara konstatera att 2018 så långt inte bjudit på några överraskningar på jobbfronten.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Metameri. Eller varför blir det fel färg?

Additiv och Subtraktiv färg.

Oj då!