Absolut sista rycket innan semester!

Denna sista dag blev jag uppringd av en trevlig person från Houzz.se. Han hade sett mina bilder i fotografguiden på SFF sidan och erbjöd mig en plats bland fotograferna som rekommenderas på Houzz.
Jag hade inte hört talas om Houzz tidigare men nu vet jag. Har suttit i telefonmöte över en timme med den här killen, då vi gått igenom gränssnittet steg för steg och gjort en profil jag nu sedan ska bygga ut och fylla med innehåll. Väldigt bra idé med en mötesplats för alla förmågor på området. Gå in och kolla själv! Och är du gammal kund så får du gärna klicka på min profil och skriva ett omdöme. Fotografer finns under "Hitta expert" / "Andra hantverkare....". Eller klicka bara på loggan här under.

Ingemar Edfalk i Hässelby, Stockholms län, SE på Houzz

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.