måndag 24 september 2012

Slut på denna sommar.

Känns som om denna bild (från i fredags) blev den sista med lite sommarkänsla. Nu är det helt annat. Jobbat inne de senaste dagarna för att få fart på Google projektet. Hur mycket potential som helst men lite trögt innan "den hundrade apan" förstått vad det egentligen är man får för pengarna. Som marknadsföring måste ju detta vara förödande och det till ett pris som nästan är löjligt i sammanhanget. Det vore intressant att få se en eventuell kunds marknadsföringsbudget och jämföra. Bara en annons i en lokaltidning kostar ju mer... Räcker en dag... Sitter på en plats... Hur många ser den? Hur många av dem som ändå ser den tillhör målgruppen?

Ett exempel på hur man kan använda en spegel för att skapa bättre rymd. Ett steg framåt så hade inte spegeln kommit med. Det hade blivit en avsevärt tristare bild med en mer instängd känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar