Bildbyråvärlden.

En bildbyrå jag varit ansluten till under en massa år lägger ner verksamheten (Pixonnet, sista dagen idag). Jag fick erbjudande att flytta över till en annan byrå istället men vi kunde inte riktigt komma överens om villkoren så det blev inget. I stället har jag fått tillbaka alla mina bilder som funnits till försäljning på Pixonnet. Ett par hundra CD och DVD skivor med bilder sedan tio år tillbaka. 2500 bilder att gå igenom. Ska börja detta arbete i veckan och lägga upp en plan. Tanken är att de bilder som håller idag ska levereras till Matton Collection som jag är ansluten till. Men det blir ett jobb. Får ta kanske en dag i veckan till detta. En del bilder har jag helt glömt, som denna av min dotter som spelar piano på en avslutning. Känns som hundra år sedan...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.