Kommersiella intressen.

Den här bloggen är strikt kommersiell. Anledningen till denna bloggs existens är att gamla, nuvarande och blivande kunder ska se ungefär vad jag håller på med samt läsa vad jag har att säga om det. Detta skriver jag efter att ha fått flera klagomål från "publiken" Stockholm Suburban Life Pictorial hade. Den bloggen drevs inte av kommersiella intressen vilket den här gör. Så titta där istället igen ni som inte vill se några kommersiella bilder och tror att frilansfotografer lever på jord och snö. Vi gör tyvärr inte det och därför redovisar jag vad jag gör på arbetstid här. Därmed har jag inte sagt att jag tycker mindre om mina uppdrag än mina egna projekt. Ibland är det t.o.m. tvärtom. Nya miljöer, nya platser, nya människor, nya bildproblem att lösa både tekniskt och bildmässigt nästan varje dag. Det här är nog världens bästa jobb!

Kommentarer

  1. Det är roligt att läsa om ditt driv som fotograf och alla uppdrag du har! Fina bilder också!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.