Panoramafotografering av Fotografiska.

Påbörjade idag panoramaplåtningarna på Fotografiska. Första delen var fristående panoraman på konferensdelen. Jobbar med de bilderna nästa vecka. Del två blir efter sommaren då jag ska GBV plåta hela huset (igen, gjorde det -12 också). Denna rundtur ska utökas även ner i källarplanet och undervisningssalarna där. Sedan kommer allt att läggas på hemsidan uppdelat på lämpligt sätt. När det kommer att ske vet jag inte men troligen i september-oktober eller så :-) Nedan ett första stich-test från dagens plåtning (ja, jag vet, fönstren o.s.v. men jag kommer till det...). Jag kör allt enl. Google modellen för att det ska bli så enhetligt som möjligt. Skillnaden blir att de fristående delarna får helt golv också.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.