Fastigheter i Bålsta, Skokloster och Enköping.

Var vad gårdagen bjöd på. Man börjar bli rätt bra på småvägarna i skogarna i Håbo kommun. Av någon anledning har det blivit Håbo nu detta år istället för Ekerö där jag var väldigt mycket under min förra period som bostadsfotograf 2009-10.
Ett annat ev. projekt har dykt upp. Jag blev uppringd av Google som undrade om jag ville gå med i deras "Google Trusted Photographers" program. Håller på att läsa villkor och ställa frågor just nu. Oklart vad det kommer att innebära. Vet helt enkelt inte om det är bra eller dåligt för mig... Men det lär klarna under den närmaste framtiden. Jag ska slänga ut frågan i ett forum på SFF också och höra om det finns några åsikter om detta.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.