Ett par dagars paus.

Blir det här nu. Detta på grund av att jag håller på att genomgå en certifieringskurs för att bli "Google Trusted Photographer". Mer info om vad det är finns här. Exempel på fotografer som säljer denna tjänst: Fotograflista. Klicka upp några för att få en uppfattning om vad detta är. Se även skenbild.se där jag har ett specialpris för de tio första beställningarna!
Finns dock inte så mycket i Sverige än. Ingen fotograf alls som sysslar med detta tror jag faktiskt. Eller om någon är före mig så vore det kul att komma i kontakt. Så du fotograf som har denna tjänst på listan kontakta mig gärna! Jag vet att en del fotografer följer den här bloggen så ni kanske kan sprida det. Alltid kul att jämföra erfarenheter.

Tills vidare ett hus med utsikt över Håtunaviken från köksfönstret (man anar den längst bort i mitten i utsiktsbilden överst). Där kan man stå och diska och tänka på Håtunaleken :-) Huset kommer ut till försäljning inom kort.





Kommentarer

  1. Var signade du upp, än så länge finns ju inte Sverige i listan.

    SvaraRadera
  2. Det var Google som tog kontakt. Först via mail och sedan telefon om jag minns rätt. Tror de dammsuger efter fotografer de tror ska passa och jag har ju gjort en hel del liknande saker tidigare.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.