Dagens jobb, veckans bild.

Idag en lite rörig dag. Först en morgon med administration, därefter in till stan för en reportagefotografering för Tidskriften Alkohol & Narkotika. Ska göra ett till jobb för dem i nästa vecka också.
Sedan två timmar leveranstörsmöte hos Försäkringskassan (som jag har ramavtal med). Sist hämta en "L-bracket" hos min fotohandlare och gasen i botten till kontoret för redigering och leverans av bilder. Nu äntligen soffan när klockan passerat 21. En vanlig 15-timmars dag alltså.

Visar en av veckans nya bilder på Matton Images. En bild som är många år gammal men först nu blir till salu hos Matton. Det är en av alla jag flyttat från Pixonnet.
I morgon blir det mer administration, bokföring. Kvarskatt ska betalas in. Mitt på dagen en fastighetsfotografering plus att jag ska försöka styra en fotografering för Handikapptidningen (tror jag det var, de ringde idag när jag körde bil) så att den dels hinns med före deadline och dels inte krockar med något annat. Men det är i morgon. Nu får det bli lite slappa innan sova...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.