Fredagseftermiddag och ett uppdrag kvar.

En kvällsljusplåtning av en fastighet jag redan har fotograferat interiört och exteriört i dagsljus. Ska försöka passa den där tiden då ljuset inomhus är lika starkt som det utomhus. Då blir effekten bäst.

Nedan en villa i Bålsta jag precis kom hem från. Vädret idag är så nyckfullt att man inte hinner med. Starkt solsken följs av snöstorm och sedan sol igen. Huset nedan plåtade jag exteriört med mast och hann knappt in innan det spöregnade. När jag var klar med interiören skulle jag åka ner till en badstrand helt nära och ta ytterligare några bilder, men då började det snöa! Så jag spar den kompletteringen till nästa vecka och hoppas på stabilare väder då.





Sist två köksbilder från en lägenhet i Vällingby/Vinsta jag plåtade i går eller om det var i förrgår.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.