Fredag e.m. snart hemgång...

Denna vecka mest administration och planering. Nästa vecka ett 10-timmars jobb inbokat, ska plåta Svenska Publishingprisgalan igen. Gjorde det förra året med. Sedan, senare i veckan ett möte med en bildbyrå som ev. kommer att representera mig i framtiden på licensbildsidan. Inget klart så jag säger inte vilken det är.

I övrigt har jag installerat program och repeterat hur man gjorde när man plåtar fastigheter och levererar online till visualiseringsföretaget. Jag tänkte så smått återgå till den verksamheten nu i nästa månad. En dag i veckan till en början, sedan får vi se. Det ska bli riktigt kul faktiskt. Det är en verksamhet med ständig omväxling. Man kommer till platser man inte trodde fanns och in i hus och lägenheter man inte heller trodde fanns. Enda problemet är att det inte är särskilt lönsamt. Men kul är det iaf.
Till vänster en bild av min/min dotters ponny Zassa som får nya skor. Trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.