Måndag-Tisdag natt. Projektslut.

Hemma från Göteborg. Projektet som tagit det mesta av min tid i ett halvår är nu slutlevererat!
Ni som "halkat" in på denna blogg i sökandet efter fotografbloggar (jo, det finns många..) tror nu att jag kommer att berätta om mitt projekt bland hemlösa i Ulan Bator eller lodjur i Tierp eller varför inte glömda ödeshus i Pjättbyngle. Tyvärr kommer ni att bli besvikna. Denna blogg är tråkig och kommersiell. Det handlar helt enkelt om yrkeslivet/vardagen för en industrifotograf och då blir det mer gruvor och verkstäder än egna projekt. I första hand ska ekonomin gå ihop och alla vara nöjda. I andra hand ska ekonomin gå ihop även när man blir pensionär. I tredje hand ska ekonomin gå ihop även om man har kul när man jobbar och det har jag.
Så ödehusen överlämnar vi gamla plåtslagare till dem som har råd att hålla på med dem.

Detta är iaf de två senaste bilderna som betalar räkningar, samt ett pariserhjulbild från Göteborg, som kanske också kan betala sig då jag levererar den till min bildbyrå.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.