Tre dagar med VW..

..började idag. Körde från Sthlm. till Lund och plåtade två anläggningar där. Vidare till Landskrona för ytterligare en och sist till Klippan för en sista. Därefter hit till hotellrummet i Ängelholm där jag redigerat och levererat bilder i några timmar. En 15-timmars dag igen. Nu är jag för trött för att kommentera jobben men hotellet jag bor på ska få en kommentar. Hotell Villa Rönne är ett lägenhetshotell med självservice. Det betyder att man hyr en lägenhet (i mitt fall sovrum, kök, badrum, vardagsrum och litet matrum) och sköter sig själv. Ingen frukost. Denna boendeform är den optimala för sådana som jag som måste tillbringa tid med jobb på rummet och gärna vill kunna koka en kopp kaffe då. Villa Rönne går upp i toppen i denna kategori på min hotell lista! Speciellt som det är billigare än ett "standardhotell", ligger precis vid Rönne å mitt i Ängelholm och är ung. så bra det kan bli. De två fönstren till höger (det under skylten och det i utbyggnaden) på nedre botten tillhör min lägenhet. Rönne å i förgrunden. Och en bekant bil.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.