Ny vecka, nya jobb.

En plåtning i Ulricehamn och tre i Borås idag. Plus körningen från Stockholm hit till Borås där jag bor på hotell i natt. Mysko hotell med egen uteplats mm. Lite i utkanten av stan. Precis klar med bildleveranserna efter en 13-timmars dag. Tänkte titta lite på Borås men det orkar jag inte nu. Det blir duschen och en bok i stället. Ska sätta mig på den lilla uteplatsen sedan... Bilderna: en anläggning i Ulricehamn och två bilder av hotellet. I morgon rivstart med en Porcheanläggning. Därefter till Kungsbacka och till sist till Varberg och nytt hotell. Mer rapport kommer då.








Ett självporträtt i fönsterglaset blev det. Ganska varmt ute och sommarsolstånd är det idag hörde jag nyss på radion. Nu ska jag provsitta stolen. Undrar om den håller...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.