Kommersiell och okommersiell verksamhet.

Ett trevligt mail nu på morgonen från den Italienska tidningen La Stampa. De skrev att jag nästa vecka kommer att presenteras i deras kulturavdelning. Det är en utställning om T-banan jag hade för fyra år sedan på ett galleri här i Stockholm de hittat.

Sedan blir det CFF:s årliga medlemsutställning och senare, 28/2 - 20/3 2011, en utställning i Nyköping tillsammans med några andra fotografer.

Befinner du dig i Stockholm så gå på CFF utställningen. Den är alltid sevärd, varierad som den blir med alla deltagare: Vernissage Lördag den 11:e dec, kl: 12-17 på galleri CFF. Utställningen pågår t o m 19:e dec. Öppet vardagar 12-18 samt helger 12-17.

Annars är det snö som gäller nu. Skotta fram bilen och puttra iväg till plåtningarna. Fast snart får jag låsa in mig på kammarn i en vecka för att jobba ostört med ett antal illustrationer som ska vara klara innan jul. Ska bli skönt att sitta i morgonrocken med ritbrädan i knät hela dagarna...

Kommentarer

  1. Kul, jag får se eller läsa om utställningarna digitalt, antar jag. Lycka till.
    Avundas dig morgonrocken och ritbrädan...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.