Ett collage med bilder från veckans jobb.

Två dagar ledig denna vecka för att träffa min syster som var på besök. Resultatet av detta blev inte två dagars förlorade uppdrag utan två dagars uppskjutna uppdrag! Så allt blev gjort iaf :-)
Priset är det vanliga, långa dagar och sena kvällar. Ett positivt test kan man kanske också kalla det. Kunderna gick inte till någon annan när jag inte kunde. Istället väntade de! Tyvärr en helt ny kund som inte kunde vänta men "mister du en..." o.s.v.
Som synes en blandad soppa igen. Senhösten har bestått av fastighetsfotografering (som vanligt), illustration i flera olika manér (som tur är kan jag vara en kameleont i det fallet) samt företagsplåtningar, personal porträtt och produktfoto. Det mesta som bildverkstaden Skenbild sysslar med alltså. Nästa steg är nu en mer riktad framstöt mot industrin jag kommer att göra när jag förberett mig färdigt. Sedan får vi se om det inte blir ännu mer varierat utbud på bilderna i denna blogg. Möjligen med mera tonvikt på det tekniska.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.