Måndag kväll, 22.23. Äntligen klar.

Långdag igen. Först ut till Ekerö för tre fotograferingar. Hem, göra urval och skicka valda bilder från dessa plåtningar till retusch. Därefter skriva ut några utställningslistor och packa bilder mm. i bilen för färd till Örebro och Wadköping för att hänga utställningen jag tidigare nämnt någonstans. Dödstrött började jag hänga vid femtiden på e.m. Klar vid halvsju. Tog några bilder på resultatet och på Petter K. som var kvar och jobbade med sin hängning. Bilder jag tänkt lägga ut här..
Men vad händer. Jo när jag äntligen är hemma på kvällen efter denna 15-timmarsdag måste jag ju förbereda för morgondagens fem inbokade jobb. Detta innebär att ladda alla batterier, formatera om alla minneskort, knappa in adresser i GPS:en, göra klar kataloger på HD:n för att snabbt kunna ta emot och sortera bilder o.s.v. Det var bara det att det där momentet med formateringen blev gjort i all hast och stor trötthet. Så nu finns inga bilder från hängningen. Sånt är livet. Eller shit happens som engelsmännen säger..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Additiv och Subtraktiv färg.